15 jaar Air So Pure

15 jaar Air So Pure

Sinds 2007 hebben de telers van luchtzuiverende planten zich verenigd en een sterk merk in de markt gezet waar ze enorm trots op zijn. Donderdag 15 september vierde Telersvereniging Air So Pure haar 15 jarige jubileum met leden, medewerkers, oud-leden en betrokken partners.

De markt van Spathiphyllum staat er zachtjes gezegd niet goed op, in het begin van dit millennium. Maar de telers waren hun tijd ver vooruit en voelden de trends goed aan. Zo creëerde ze met Air So Pure een nieuwe dimensie aan hun hoge kwaliteit planten, door de positieve effecten van deze planten voor het binnenklimaat uit te lichten.

Op 18 september 2007 werd telersvereniging Air So Pure officieel opgericht met een tiental Spathiphyllum kwekers. En vrij snel daarna werd het aantal leden en assortiment luchtzuiverende planten verder uitgebreid. Air So Pure stond aan de wieg  van een groene revolutie en deze is 15 jaar later nog steeds actueel en blijft, ook in de komende jaren. Groener en gezonde leefomgeving; wonen, werken en relaxen met Air So Pure planten om je heen.

Gezonde toekomst
Op donderdag 15 september werd het jubileum samen met de leden, medewerkers en directe betrokkenen gevierd bij De Viersprong in Hoek van Holland. Vice-voorzitter en lid van het eerste uur Peet Zwinkels (Westlandplant) sprak met trots over het ontstaan van het prachtige merk en telersvereniging Air So Pure. Hij bedankte de oprichters, leden en oud-leden in het gestelde vertrouwen en de betrokkenheid. Met in het bijzonder Hans Zuidgeest (Bestplant) voor zijn geweldige inzet voor de club.

Remco van der Hoeven (Florpartners) begeleidt de telersvereniging in de organisatie. Hij sprak over het succes van het merk en de gewenste vernieuwing en verdere versterking van de positie van de club én het merk. Ook nu, juist nu. Brandmanager Ronald van Schie (Air So Pure) keek samen met de gasten naar de toekomst.  Hij tipte de nieuwe merkpositionering en de grote uitdagingen waar de vereniging, het merk en het tuinbouwcluster voor staan. "Over 15 jaar hebben onze leden toekomstbestendige bedrijven, voeren wij het meest aantrekkelijke assortiment onder Air So Pure en hebben we bovendien miljoenen fans in Europa!"
Dankwoord naar de leden, het team, de handelspartners en eindklanten met wie wij deze successen hebben weten te behalen.

Frisse ideeën
Na de officiële woorden en toost op het 15 jarig bestaan was het tijd voor een hapje, een drankje en heel veel gezelligheid. Tijdens het walking-diner werden de gasten op de heerlijkste gerechten getrakteerd en verzorgde een dj het muzikale entertainment terwijl iedereen elkaar opzocht. Daarbij kwamen er de nodige 'ouwe koeien' voorbij en ontstonden er nieuwe frisse ideeën voor een gezonde toekomst.

Tijdens de aankomende Trade Fair in Aalsmeer presenteert Air So Pure haar nieuwe merkpositionering in standnummer 19.24 en daarmee gaan de leden de toekomst vol energie en vertrouwen tegemoet.

Bron: Goedemorgen

Deel artikel