Anthuriumtelers stemmen voor promotieplan
Geplaatst op 25 november 2021
Ter bevordering van het merkbeeld van anthuriums hebben de kwekers en veredelaars van de pot- en snijanthurium sinds 2016 de promotieactiviteiten gebundeld en is er een fulltime anthuriumambassadeur om alle activiteiten te coördineren en uit te voeren. Met de instemming van het nieuwe promotieplan 2022-2024 kan deze vorm van collectieve promotie voor de komende drie jaar gecontinueerd worden.
Inspireren en activeren
Ook de komende jaren willen de kwekers en veredelaars met diverse online- en offlineactiviteiten on top of mind blijven bij de consument, bloemist, handel en retail in de belangrijkste afzetlanden Nederland, Duitsland, Frankrijk en Verenigd Koninkrijk, zodat zij geďnspireerd raken én blijven om anthuriums te kopen. Ook zal het potanthurium concept Breathe&Bloom verder uitgerold worden. Een nieuw onderdeel in het promotieplan is dat er meer bekendheid gegeven wordt aan de duurzame teelt en eigenschap van anthuriums.
Bron: Goedemorgen
Meer nieuws