Derde editie TOTF van start
Geplaatst op 17 juni 2021
De redenen waarom veel partijen (opnieuw) meedoen aan de Thursd Online Trade Fair, zijn de laagdrempeligheid en het bereik. Arnold Wittkamp, editor in Chief van Thursd: "Voor een fractie van de kosten van een fysieke beurs kan de hele wereld je zien, van veredelaars en kwekers tot bloemisten en consumenten. We zijn blij met het lijstje internationale topnamen dat zich graag op Thursd laat zien, waaronder veredelaars Dümmen Orange, Floricultura en Roses Forever, en kwekers(groepen) Rosaprima, My Peony Society en Marginpar. En natuurlijk is er met bedrijven zoals Koen Pack, Cinefleur en Signify plaats voor de industrie rondom de sierteelt."
Alles binnen één klik
De Thursd-homepagina is de beursvloer, waar de bezoeker een stand 'binnenloopt' door erop te klikken. Standhouders profileren hier hun bedrijf, producten en diensten. Arnold Wittkamp: "Kom dus vooral kijken op de TOTF2021 Summer Edition. Dit is de gemakkelijkste manier om vanuit je comfortabele stoel te zien wat voor moois en nieuws er deze zomer wordt aangeboden. Met één simpele handbeweging of klik ben je weer helemaal bij."
Thursd, een internationaal online platform met verhalen van en over bedrijven en personen in de sierteelt, is inmiddels een bekend internationaal mediaplatform met bezoekers van over de hele wereld. Elke maand bezoeken ruim 160.000 mensen de website. Wekelijks worden 55.000 mensen bereikt met de nieuwsbrieven, en met een IPM van 15,6 lukt het om op Facebook maandelijks ruim 500.000 mensen te bereiken. De bezoekers van de Thursd-website komen uit 90 landen, waarbij de VS, Nederland, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland en Frankrijk voor ruim 70% van de bezoekers zorgen.
Bron: Goedemorgen