'Branding' centraal tijdens Sierteelt Marketing Event

'Branding' centraal tijdens Sierteelt Marketing Event

Stap in de wereld van branding tijdens het 9e Sierteelt Marketing Event, georganiseerd door NIMA op 21 maart a.s. Een sterk werkgeversmerk is cruciaal om goede medewerkers te werven en te behouden. En een productmerk kan naar klanten het verschil maken als producten veel op elkaar lijken. En soms zelfs naar consumenten meerwaarde en voorkeur creëren. Spiegel jouw merkbeleid en ontdek wat je eventueel nog kunt verbeteren.

"We zijn op bezoek bij het sterke B2B merk Lely in Maassluis, dat met de merkbelofte 'farming innovators' vooroploopt in haar sector. Tijdens het programma zullen ervaren marketeers je inspireren op merkgebied en heb je tussendoor tijd om in groepjes te bespreken hoe je de nieuwe inzichten kunt toepassen", aldus de organisatie.

Programma
15.00 uur | Inloop en ontvangst met koffie/thee en wat lekkers
15.30 uur | start programma
15.45 uur | Merken in de sierteeltsector Door Fred van der Hoeven, Business Initiator bij Royal Flora Holland
16.35 uur | Het geheim van sterke merken – hoe bouw je een sterk merk in sierteelt en heeft dat zin? Door Ruud Boer RM, directeur van Merk-Expert BV en auteur van het boek Brand Design
17.35 uur | Pauze
18.05 uur | Brand Design Quiz door Ruud
18.20 uur | Partners with Nature – duurzame merkontwikkeling in de praktijk. Door Mattijs Bodegom, marketing communications manager Koppert
19.00 uur | Wrap up/afsluiting
19.15 uur | Maaltijd en netwerkborrel
21.00 uur | Einde 9e Sierteelt Marketing Event

Alle deelnemers krijgen na afloop een gesigneerd exemplaar van het door Ruud Boer geschreven boek Brand Design (7e editie / 21e druk t.w.v. € 46,50). Aanmelden kan hier.

Bron:

Deel artikel