Nieuwe Brandmanager Air So Pure
Geplaatst op 28 februari 2022
Iemand in deze functie moet de belangen van 14 ambitieuze kwekers kunnen behartigen en tevens naar buiten kunnen treden als het gezicht van Air So Pure. Vanwege de omvang en diversiteit van de kwekers, het assortiment, de afzetkanalen én de eindklanten zocht de club een energiek persoon, die bekend is met al deze facetten.
Air So Pure heeft in Ronald van Schie de perfecte Brandmanager gevonden. Hij staat middenin de branche met zijn ervaring. Ronald heeft jarenlang gewerkt vanuit commerciële functies bij Royal FloraHolland en voor verschillende kwekerijen. Sinds 2016 begeleidt hij diverse bedrijven bij hun marketing- en managementvraagstukken én stimuleert hij door zijn rol bij NIMA het belang van marketing binnen de sierteelt. Deze kennis en ervaring kan hij nu toepassen bij Air So Pure. De telersvereniging heeft nog grootste plannen voor verdere verdieping van het merk, waar we komend jaar nog veel van zullen horen.
Ronald van Schie is geen onbekende voor Air So Pure. Hij legt dit zelf als volgt uit: "Oude liefde roest niet. In 2007 mocht ik meewerken aan de oprichting en de introductie van Air So Pure. Na jaren als zelfstandige, wil ik me op één opdracht kunnen richten. De functie van Brandmanager bij een grote organisatie als Air So Pure biedt daarin een mooie uitdaging en ik kijk ernaar uit om samen met de ketenpartners meer markt te gaan maken."
De vereniging viert dit jaar tevens het 15-jarig jubileum en wil, nu het team weer compleet is, grote stappen gaan maken. Ook de leden hebben hier een zeer betrokken rol in en tezamen zullen zij zich dan ook, na het vieren van het jubileum, vol inzetten voor de vereniging.
Bron: Goedemorgen
Meer nieuws