Rebranding Callalicious
Geplaatst op 29 april 2022
Callalicious is een eigen merk van de kweker, waar al sinds 2015 kleurrijke Zantedeschia's onder worden verkocht, naast kwaliteitsmerk Decorum. "Callalicious staat onder meer voor vrolijkheid en kleur, echter was dit in de vorige verpakkingen nog niet voldoende terug te zien. Samen met reclame- en ontwerpbureau Studio Blauw, zijn we vorig jaar aan een rebranding begonnen. In dit creatieve traject hebben we de algemene uitstraling, logo en verpakkingen van het merk vernieuwd. Hieruit ontstond ook de nieuwe pay-off 'colour to every taste', oftewel een kleur voor iedere smaak. De nieuwe uitstraling is terug te vinden in de etiketten, potcovers, hoezen en thema-etiketten voor de feestdagen. We wilden kleurrijke verpakkingen neerzetten, die de consument aanspreken in het schap en het product Zantedeschia versterken. Inmiddels zijn we zover en leveren we de 12cm ton-sur-ton potcovers en nieuwe (thema) etiketten al uit naar onze klanten! De sierhoezen zullen later volgen," aldus Jari Kampert, marketing manager bij Vreugdenhil
Huisbeurs
Voor klanten die de tour gemist hebben, organiseert Vreugdenhil Bulbs & Plants vanaf volgende week een huisbeurs van 3 tot en met 20 mei. Tijdens de huisbeurs worden diverse voorjaarsproducten van de kweker gepresenteerd. Waaronder de Zantedeschia's van het vernieuwde Callalicious merk, Canna's, Ensete, Pennisetum en diverse andere producten. De huisbeurs wordt georganiseerd op de hoofdlocatie van de kweker in 's-Gravenzande en is op afspraak te bezoeken.
Bron: Goedemorgen
Meer nieuws