VannoVa introduceert nieuwe hoes en exportdoos
Geplaatst op 05 november 2024
De introductie van deze luxe verpakking sluit aan bij VannoVa’s voortdurende streven naar kwaliteit en klasse. Eind november zullen de nieuwe hoezen o icieel in de markt worden gezet, maar bezoekers van de Trade Fair kunnen alvast exclusief kennismaken met de vernieuwde uitstraling op stand 10.1.
De vernieuwde verpakking is een verdere verfijning van de VannoVa-huisstijl, die begin 2023 opnieuw werd gelanceerd met een sterke focus op herkenbaarheid en traceerbaarheid. Net als bij de vorige huisstijl blijft de herkomst van de chrysanten transparant dankzij een subtiel kleurdetail op elke hoes, waarmee direct zichtbaar is welke VannoVa-kweker het product heeft geleverd. Het vertrouwde gouden diamantlogo, dat staat voor topkwaliteit en exclusiviteit, vormt opnieuw een centraal element, terwijl de nieuwe matzwarte uitvoering de verpakking een luxe uitstraling geeft die past bij het hoogwaardige karakter van het merk.
Leon Kuijt, commercieel directeur van VannoVa, licht toe: “Onze vernieuwde verpakking is een weerspiegeling van de waarden waar VannoVa voor staat: klasse, consistentie en kwaliteit. Door de elegante matzwarte afwerking en het vertrouwde VannoVa-logo met diamantvorm creëren we een luxe uitstraling die onze klanten direct herkennen. De nieuwe verpakkingen onderstrepen de premium kwaliteit van onze bloemen en bieden een eigentijdse look, die helemaal past bij de
verwachtingen van onze afnemers.”
Met de introductie van de nieuwe verpakkingslijn versterkt VannoVa zijn positie als een innovatief samenwerkingsverband van acht vooraanstaande chrysantenkwekers. De Trade Fair Aalsmeer biedt een uitgelezen kans voor klanten om de vernieuwde verpakkingen van dichtbij te ervaren en de bijzondere uitstraling van de nieuwe hoes en exportdoos te bewonderen.