We Hebben Meer Bloemen Nodig!

We Hebben Meer Bloemen Nodig!

De succesvolle campagne 'We Hebben Meer Bloemen Nodig' gaat op 10 mei weer van start in het Verenigd Koninkrijk (VK), Duitsland en Nederland. In Frankrijk begint de campagne op 30 mei. Sectorpartijen en verkoopkanalen kunnen ook dit jaar weer aanhaken door gebruik te maken van de downloadbare campagnematerialen.

'We Hebben Meer Bloemen Nodig' draait om de hoogtepunten die je viert met bloemen: vriendschappen, mijlpalen, liefde en veel andere belangrijke zaken in het leven. Vooral nu hebben we daar behoefte aan. Met nieuwe elementen in de campagne tonen we de veerkracht van de mensheid en de kracht om vooruit te blijven kijken.

Televisie belangrijkste medium
Deze internationale campagne wordt gedurende drie weken uitgerold met een stevig mediaplan. Dit jaar kiezen we voor televisie als belangrijkste medium in alle vier de kernlanden. Het grootste gedeelte van het mediabudget gaat naar inzet van een korte (10 seconden), impactvolle televisiecommercial in de reclameblokken van STER.

Het mediaplan bevat verder een online video voor inzet op YouTube, social posts op Instagram en Facebook. In het verlengde van de campagne komt op Mooiwatbloemendoen.nl nieuwe content met nieuwe fotografie. In Nederland werken we bovendien met partner Fleurop Nederland aan een shopper activatie die gekoppeld wordt aan deze campagne.

Wil je aanhaken op de campagne? Download dan de online video evenals de bijhorende poster en contentbeelden om in de winkel en in eigen (online) marketingkanalen te gebruiken. Hier vind je meer informatie.

Bron: Goedemorgen

Deel artikel